W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

DOM POMOCY SPOŁECZNEJ „POGODNA JESIEŃ​”    
ul. Leśna 3
58-560 JELENIA GÓRA

Tel.: 75-755-20-38 lub 75-755-89-86 Fax: 75-755-20-03,
e-mail: sekretariat@dpspogodnajesien.pl
 
NIP:  611-27-24-657
REGON:  021756486

Domem  kieruje​  Dyrektor  Renata Chmielewska
odpowiedzialna za  jego  działalność przy udziale
Głównej Księgowej i kierowników działów.

Dyrektor  przyjmuje  w  sprawach  skarg  i  wniosków
w  każdą środę w godzinach od 13:00 do 15:00.

W sprawach pilnych oraz informacyjnych prosimy o kontakt
telefoniczny lub mailowy:
tel. 75-75-520-38 lub 665-550-280
adres e-mail: sekretariat@dpspogodnajesien.pl

Dla rodzin mieszkańców zostały uruchomione
aplikacje do kontaktu zdalnego:
e-mail: mieszkaniec@dpspogodnajesien.pl
skype: Mieszkaniec DPS Pogodna Jesień
messenger: Mieszkaniec DPS Pogodna Jesień   

Prosimy o wcześniejsze uzgodnienie terminów rozmów z działem socjalnym pod numerem telefonu 75-75-520-38 wew. 354

 
  KONTAKT Z INSPEKTOREM OCHRONY DANYCH

Zgodnie z art. 11 ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 10.05.2018r.
został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych.
Funkcję tę pełni Pani Izabela Hornik.

Dane kontaktowe:
e-mail: iod@dpspogodnajesien.pl
tel. : 75 75 520 38 wewn. 352                     

Biura  Domu  czynne są  od  poniedziałku  do  piątku
w  godzinach  od 7:30  do 15:30

Deklaracja dostępności

Dom Pomocy Społecznej "Pogodna Jesień" zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://dpspogodnajesien.pl

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest w pełni zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o listę kontrolną do samodzielnego badania dostępności cyfrowej strony internetowej
i jej zgodności z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Informatyk - mejlowo informatyk@dpspogodnajesien.pl lub telefonicznie 607851098.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Budynek jest dostępny dla osób na wózkach. Przed budynkiem znajduje się parking, gdzie może zaparkować niepełnosprawny. Przed budynkiem głównym znajduje się podjazd dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach,  budynek jest wyposażony w windę, umożliwiającą dostęp do pięter budynku. 
Toaleta dostępne dla osób z niepełnosprawnością - toaleta zlokalizowana na parterze budynku, jak również w pokojach.
W Domu zorganizowana jest informacja na parterze w holu głównym obsługująca budynek. Do budynku można wejść z psem asystującym i z psem przewodnikiem.